
Κάπου εκεί έξω στην πόλη, υπάρχει μια περιπλανώμενη ψυχή που “διψά” για θέατρο. Κάπως έτσι λοιπόν και μέσα από τις δικές της εμπειρίες , θα μάθουμε τι συμβαίνει στα θέατρα της Αθήνας, χωρίς υπερβολές , χωρίς ίχνος καθοδήγησης και με απλά λόγια “προετοιμασίας” . Εσείς έχετε τον χρόνο σας να το ψάξετε και να πιστέψετε ή όχι. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν….
“Η δασκάλα με τα Χρυσά μάτια» του Στρατή Μυριβήλη με Λένα Παπαληγούρα και 20 ακόμα ηθοποιούς… μια μεστή παράσταση δοσμένη πολύ όμορφα σκηνοθετικά και επίκαιρη όσο ποτέ… αξίζει χωρίς όμως, και είναι η … μαγεία που εγώ περίμενα… όμως καθόλου μα καθόλου κακή και ούτε κουραστική παρόλο που ήταν 2,5 περίπου ώρες… Για εμένα -ως συνήθως- αποκάλυψη η Γιούλικα Σκαφίδα … νέα , ταλαντούχα και όπως πάντα αφοπλιστική! Έργο ηθοπλαστικό με στοιχεία κοινωνικά που παρόλο άλλης εποχής μας αγγίζει πολύ και περισσότερο το θέμα της προσφυγιάς! Επειδή συνήθως κλαίω στα πιο πολλά έργα , ναι και εδώ φυσικά έκανα το ίδιο και συγκινήθηκα. Και πολύ μάλιστα… η θέση της γυναίκας αλλα και το νταηλίκι μερικών ανδρών παρουσιάζεται με τρόπο ρεαλιστικό και όχι ακραίο.Στο θέατρο Βέμπο , Καρόλου 18 Αθήνα.
“Η γυναίκα της Πάτρας” … μονόλογος μιας ολόκληρης ώρας από μια Ελένη Κοκκίδου εξαιρετική … σπεύσατε … αν και σε αρκετά «δύσκολη» περιοχή το θέατρο … ( να τα λέμε και αυτά…). Πληθωρική , αυτοσαρκάζεται γίνεται… και δεν ….παίζει απλά την Πανωραία την ωραία πόρνη που σαρώνει με τον αυτοσαρκασμό της και την παρουσία της! Καθηλωτικός μονόλογος για Όσκαρ! Θέατρο Πόλη, Φωκαίας 4 πλατεία Βικτωρίας .
“Πριν την αποχώρηση” με την Μπέτυ Αρβανίτη … αρκετά καλό λόγω, πολύ δύσκολου έργου… Ένας σαρκασμός στη μεταπολεμική Γερμανία με έναν Μουστάκη στο ρόλο του ναζιστή δικαστή που κυριολεκτικά κλέβει την παράσταση! Δράμα με κωμικά (;) στοιχεία που δείχνει όλη τη σήψη της εποχής εκείνης… σήψη κοινωνική και ηθική… θέλεις να σηκωθείς από τη θέση σου να δείρεις το ναζιστή, νιώθεις μένος και βαθιά αισθήματα ντροπής για αυτό το λαό! Ειλικρινά… έτσι ένιωσα και το μεταφέρω… . Θέατρο οδού Κεφαλληνίας.
Συνδεθείτε στο δικά μας social
