wind
Αύγουστος 2017 Σεπτέμβριος 2017 Οκτώβριος 2017
Δε Τρ Τε Πέ Πα Σα Κυ
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
j4age component required, but not installed

Σχόλια

Επισκέπτης (Peter)
Επισκέπτης (Bill)
Αρχική ► Ο.. Προπονητής
Σφάλμα
  • JUser::_load: Unable to load user with id: 69
Ο.. Προπονητής

Ο.. Προπονητής (15)

Ποιός θα φέρει αντίρρηση στον προπονητή. ΚΑΝΕΙΣ! Συλλογή από προπονητικές συμβουλές που αν θα εφαρμοστούν να εφαρμοστούν με μέτρο και πάντα με την καθοδήγηση ειδικών.

Παρασκευή, 10 Μαΐου 2013 12:29

Πόσο γρήγορα πρέπει να τρέχουν οι αρχάριοι; Κύριο

Γράφτηκε από

running1
Πολλοί δρομείς αγωνίζονται με τον δικό τους ρυθμό και κυρίως ενδιαφέρονται για το πώς μπορούν να τρέξουν πιο γρήγορα. Αν είστε ένας αρχάριος δρομέας και δεν είστε σίγουρος για το πώς να τρέξετε γρήγορα, μην ανησυχείτε.

parkrun-Leeds-006
Το τρέξιμο μπορεί να βοηθήσει να χάσετε εκείνα τα επίμονα πέντε κιλά, ή να ανεβάσετε το επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης.

Τρίτη, 10 Ιουλίου 2012 11:55

Υψηλού επιπέδου μαραθώνιο πρόγραμμα Κύριο

Γράφτηκε από

 
-Senior Marathon-2Ένα ειδικό πρόγραμμα σχεδιασμένο για έμπειρους δρομείς,
που θέλουν να κρατήσουν τα εβδομαδιαία χιλιόμετρά τους σχετικά χαμηλά

Υψηλού επιπέδου μαραθώνιο πρόγραμμα: Τι σημαίνει αυτό; Είναι το παρακάτω πρόγραμμα μόνο για τους φτασμένους δρομείς; Όχι απαραίτητα, αν έχετε τρέξει σε μαραθώνιους επί σειρά ετών, θα έχετε ψάξει για ένα πρόγραμμα με σχετικά λίγα χιλιόμετρα και λιγότερη δέσμευση χρόνου που θα σας επιτρέψει να κάνετε την κούρσα των 42 χλμ. χωρίς να «καείτε».

Παρασκευή, 24 Φεβρουαρίου 2012 09:54

Πρόγραμμα 30 εβδομάδων για αύξηση της επίδοσή σας Κύριο

Γράφτηκε από

running-people17
Είναι σχεδιασμένο για έμπειρους δρομείς που έχουν τρέξει δύο ή τρεις ή περισσότερους μαραθώνιους, και θα ήθελαν να βελτιώσουν τους χρόνους τους επιδιώκοντας την μέγιστη επίδοση.

elliniko-Hal Higdon-15k1
Το παρακάτω πρόγραμμα είναι για δρομείς μεσαίου επιπίδου με σκοπό την βελτίωση του χρόνου στα 15 χιλιόμετρα ή στα 10 μίλια. Τι χαρακτηρίζει έναν δρομέα μεσαίου επιπέδου;

maraΤώρα που είστε στην Εβδομάδα Αποκατάστασης, πού πάμε από εδώ και πέρα; Εδώ είναι ένα 4 εβδομάδων πρόγραμμα αποκατάστασης για να σας φέρει πίσω στην κατάσταση που ήσασταν. Μετά από αυτά, είστε ελεύθεροι να επιλέξετε επόμενη προπόνηση για τον στόχο σας.

 
Τετάρτη, 09 Νοεμβρίου 2011 10:54

Εβδομάδα Αποκατάστασης. Τι να κάνετε αμέσως μετά τον μαραθώνιο. Κύριο

Γράφτηκε από

Marathon-Finish-Line

Κυριακή:

Η αποκατάσταση αρχίζει την στιγμή που θα περάσετε την γραμμή του τερματισμού. Προχωρήστε και αρχίστε να καταναλώνετε υγρά, κατά προτίμηση ποτό αποκατάστασης, όπως το Gatorade. Έρευνα δείχνει ότι ο ανεφοδιασμός του σώματος λειτουργεί καλύτερα, αν γίνει αμέσως μετά την άσκηση, όταν το σώμα είναι πρόθυμο να απορροφήσει την ενέργεια από ποτά. Από τη στιγμή που το στομάχι σας μπορεί να ανεχτεί και τα τρόφιμα, αρχίστε να τρώτε. Οι περισσότεροι μαραθώνιοι παρέχουν μπανάνες, γιαούρτι και άλλα εύπεπτα πλούσια σε υδατάνθρακες τρόφιμα. Μια μεγάλη βόλτα με το αυτοκίνητό σας ή στο δωμάτιο του ξενοδοχείου δεν θα σας βλάψει. Μετά, κατεβάστε τα πόδια σας και ξεκουραστείτε μια ώρα ή δύο. Μέχρι από όλα αυτά, θα πρέπει να είστε έτοιμοι για πιο στερεά τροφή. Η τροφή πρέπει να είναι υψηλή σε υδατάνθρακες.

 
Δευτέρα, 31 Οκτωβρίου 2011 10:14

Κυκλικό πρόγραμμα προπόνησης 5 χιλιομέτρων Κύριο

Γράφτηκε από

running-people3Το τρέξιμο ενός ποιοτικού αγώνα 5 χιλιομέτρων απαιτεί αντοχή, έναν σημείο στροφής του γαλακτικού οξέος, μια υπερυψωμένη vVO2 max , την ανώτερη ταχύτητα για τα πόδια, έναν ιδιαίτερα αποδοτικό διασκελισμό και υψηλά επίπεδα ενδυνάμωσης. Μπορείτε κάνετε προπόνηση σε όλα αυτά τα χαρακτηριστικά με συγκεκριμένες ασκήσεις που να διαρκούν από 10 έως 14 ημέρες. 

Σάββατο, 29 Οκτωβρίου 2011 10:59

Κυκλικό προπονητικό πρόγραμμα για τα 10 χιλιόμετρα Κύριο

Γράφτηκε από

running-people14Οι διάφορες αποστάσεις αγώνων έχουν τις απαιτήσεις τους όσον αφορά την αντοχή, την ταχύτητα, την διάρκεια και την δύναμη. Από όλες τις πιθανές αποστάσεις αγώνων, το 10άρι απαιτεί πιθανότατα το υψηλότερο επίπεδο φυσικής κατάστασης σε όλα τα παραπάνω στοιχεία κατάρτισης. Χρειάζεται ένα ιδιαίτερα εξελιγμένο επίπεδο αντοχής, μεγάλο βαθμό ταχύτητας, δυνατούς και ισχυρούς μύες και ένα υψηλό επίπεδο διάρκειας για να διατηρηθεί αυτή η ταχύτητα πάνω από 10 χιλιόμετρα.

<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 Επόμενο > Τέλος >>
Σελίδα 1 από 2

Ακολουθήστε μας

  • Facebook: freerun.gr.5?ref=tn_tnmn
  • Twitter: HellasEvents
  • YouTube: HellasEvents
Διατροφή για καλύτερη ζωή
Διαφήμιση
Προσωπικός Σύμβουλος Ευεξίας
Ferti Plant
Διαφήμιση
Γεωπονικό Κηποτεχνικό Κέντρο Ραφήνας
Γίνε κι εσύ εθελοντής δότης
Διαφήμιση
http://www.eae.gr
Αρχιτεκτονική Σχεδίαση Εξωτερικών και Εσωτερικών Χώρω
Διαφήμιση
Πικέρμι Αττικής
Φυσικοθεραπευτής ΔΑΓΚΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
Διαφήμιση
Καλαφάτη 19 & Σαράφη, Νέα Μάκρη Τηλ.2294098982 - Κιν.6977545045
Το χαμόγελο του παιδιού
Διαφήμιση

Hot Offer from Site

Συνεργάτες

Ιστοσελίδες που αξίζει να επισκεφτείτε